Åh gäsp..

Har precis vaknat haha.. Kom hem från stallet vid 10.30 och har sovit som en stock efter det. Danny blev i alla fall skodd och det såg kanonbra ut. Blev comfortskorna som vanligt eftersom han går så himla bra med dom.
 
Nu ska jag strax åka till stallet igen, måste nog bara vakna till lite igen. Halsen gör ont och jag är galet trött. Räknade precis ut att med dom närmsta dagarnas jobbpass så kommer jag att ha gjort 96 timmars jobb på 9 dagar - puuuh!! (en normal heltid är 40 timmar på en arbetsvecka) Men med tanke på att stövlarna á 17-18 000 kr snart ska betalas är det väl lika bra - hua haha.
 
Någon undrade även vilken GP-ryttare vi (jag och Therese) skulle till, vad vi ska göra där och tusen andra frågor.. Som jag skrev tidigare, jag berättar sen ;) Nu är det i alla fall helt bestämt. 43 dagar, sedan åker vi!

Ååååh, berätta, berätta, berätta!!!!
Jag vill också träna för en GP ryttare någon gång! :) Jätte häftigt!




Kom ihåg mig?