Avundsjuk

Fick precis sms av min kompis Anna som beställde stövlar samtidigt som mig - hennes har nu kommit till butiken! Åh så avundsjuk jag blir :) Hennes stövlar skulle visserligen ta kortare tid än mina, men ändåå. Har gått ganska precis 6 veckor sedan vi beställde och mina skulle ta 8 veckor.. 
 
Vill ju att mina stövlar kommer nu, nu, nu! Var tvungen att slänga iväg ett mail och fråga hur det gick för mina men Königs kunde inte ge något besked ännu..
 

frida jag tycker fortfarande att du skulle kunna börja lägga in inlägg hur du utbildar danny. förklara mer detaljer hur du lär in olika moment/rörelser och varför du gör som du gör. hur du tänker kring hans utbildning/hur den är planlagd. vad för rörelser ni tränar just nu, vad kommer sen osv? :) där tror jag att du kommer kunna få många läsare samt du har en jätte duktig tränare som du kan fråga och verkligen komma in på detaljerna med olika rörelser och hans utbildning!! nyttigt och lärorikt för oss bakom skärmen också ;) sen självklart så kommer jag i vanlig ordning och tjatar om markarbetet haha, hur du arbetar han där och förbereder han innan du tränar in rörelser, samlingar osv. ja mer om dannys träning helt enkelt!! :)

Svar: Ska försöka skriva lite om detta! :)
Frida Hallgren

Ja de ridstövlarna var inte alls dumma, skulle aldrig tveka att tacka ja till ett par egna.




Kom ihåg mig?