Avundsjuk x 2

Jaha.. Kommer ni ihåg att jag var och beställde stövlar tillsammans med två kompisar? Nu har båda deras stövlar kommit och inget av mina par. Hallå!! Var någonstans är detta rättvist? Visserligen skulle mina ta längre tid, men jag är ändå hemskt avundsjuk haha.. Båda dom beställde Petrie och jag beställde Königs.
 
Åkte och hämtade ut Elins stövlar tillsammans med henne och klämde lite på dom.. Whoa så snygga! Kan inte mina bara ta och komma. Om 10 dagar har det gått 8 veckor. Det skulle ta 8 veckor!! Kom igen nudå...

Vilka modeller i petrie köpte dom? Du kan inte få slänga ut nå bilder på dom?? :)

När jag beställde från De Niro så skulle det ta åtta veckor och jag tror det tog ganska exakt åtta veckor så har du tur så har du dina om 10 dagar och det är väl inte dy skam? ^^

Hm, vad är dy skam? Menar såklart fy skam...




Kom ihåg mig?