Bilder med stövlarna på ♥

Alltså, det var verkligen inte enkelt att få till detta haha! Var tvungen att sätta på självutlösaren på kameran och det blev en triljon bilder som blev snea, för inzoomade eller helt enkelt grymt oskarpa. Lyckades dock få till två hyggliga bilder! Kommer såklart fler framöver, men då tänkte jag sitta till häst :)
 
Och ja, jag var tvungen att ha på mig vita ridbyxor haha! Ville få rätt känsla eftersom dom egentligen bara ska ridas in, och sedan aldrig användas till annat än tävling.
 
Åh gud jag vill bara gifta mig med mina stövlar typ... 
 

Supersnygga! Vill också ha :)

Åh men gud vad snygga!!!!

Åh men gud vad snygga!!!!

Grattis till "förlovningen"hi hi.
Supersnygga! Tycker tom jag som bara rider i ridskor typ.

Åååhh vad avis jag är! Så snygga!!

Skitsnygga!! Visa oss bilder framifrån också!! :)

Jättesnygga verkligen! Men AJ?! Bland det smärtsammaste som finns att gå/rida in nya stövlar :( Hoppas ändå det kommer gå bra :)

Typ WOW!??!??! GE MIG! :P

Dööööör! Måste bara fråga dig, hur sköter du dessa nu? Är det smörja varje dag och med vad i så fall? Är också intresserad av att veta hur du sköter dina stövlar till vardags? :)

Kram och tack för en superblogg!

Svar: Det följde med lack-puts och sedan ska man nog mest torka av dom.. Lacken glänser ju av sig själv :)
Frida Hallgren

Du är ju för söt! Jag blir så glad över att läsa din blogg och din lycka över att ha fått dina stövlar! ^^

Supersnygga!

Har du möjligtvis lust att ge tips på ridtäcken, alternativt vanliga täcken utan gjordar? :)

Dör också lite, så snygga!!

Snyyyyygggga!!! Hur är dem i hårdheten när de är lackade? :)

Svar: HÅRDA
Frida Hallgren

Är vanligtvis skeptisk till lack, men de där är RIKTIGT SNYGGA. Frågan är om jag inte börjat smågilla lack efter att ha sett dina stövlar ;)

Sjukt snygga stövlar! Vad kostade dem? (:

Svar: Dom kostade 8522 kr :)
Frida Hallgren

Sv; Haha oj skulle aldrig ha råd ;p

YUMMY! Får jag komma på bröllopet?

Vill ha så himla himla mycket! Sjuuuukt snygga! När vi kommer igång med tävlingar så ska jag också ha ett par såna ;)

Snygga! Men ja kommer nog gilla dina bruna mer! :-)

Tjusiga!

Dreggel!! :D Fast jag kommer nog dö ÄNNU mer av dina bruna stövlar. Längtar tills du får dem så jag får se hur de ser ut:) Vill också köpa Königs men det går inte så bra för mig... (fast det är ju iofs billigt att inte hitta några ;))Jag trodde att en sådan butik som Häst o Hund på Kungsgatan i Sholm skulle kunna ha snygga stövlar (beställningsvara alltså)så passade på när jag var där för en vecka sedan, men jisses så dåligt utbud! :( Öht bland de sämsta hästbutiker jag varit i. Jag får leta vidare efter en återförsäljare runt Halmstad!

Sååå snygga! Ska vi byta? ;)

De är SÅ fantastiskt snygga!!




Kom ihåg mig?