Det blev lite shopping..

Jo men visst hittade jag det jag sökte! Efter mycket letande.. Sprang ut och in på Glitter, HM, Ur&Penn osv.. Sist men inte minst hamnade jag på Åhlens och där fanns mycket smycken. Ut kom jag med ett elastiskt armband som jag ska använda till håret. Ursnyggt! Glittrade fint och var inte bara klassiska pärlor utan lite extra.
 
Köpte även svarta, fluffiga snoddar. Dom ska bara sitta runt roten på donuten för att dölja eventuellt spret. Funderade ett tag på att ta vita snoddar eftersom jag är blond men bestämde mig snabbt för att det är mycket mer diskret med svart - och dessutom syns pärlorna mer. Slänger upp en bild på hur det ser ut när jag har allting i håret senare, för det har jag redan provat haha!
 


Hej! Vill bara säga att din blogg är grym! Och så vill jag passa på att fråga, skulle du kunna lägga upp en "steg-för-steg"- guide där du visar hur man sätter upp håret inför tävling? Dina uppsättningar är verkligen snygga! Skulle vara jätte tacksam om du gjorde det! :)
//En trogen läsare




Kom ihåg mig?