En snabb hälsning

Från jobbet! Tack för era fina ord på inlägget nedan. Just nu känner jag mig mest trött. Man kikar på facebook och alla lägger upp sina partybilder och statusar medan man själv sitter på jobbet - menmen, det kommer fler lördagar :)
 
Har varit en ganska lugn, men lång dag. Mamma rapporterade att hon varit och ryktat lite på Danny och pussat på honom från mig. Imorgon blir det ridning igen! Det är verkligen hög tid för en ny fotografering och det vore kul att ta kort med kandaret - men inte förrän sadeln kommer. Ridskolesadlarna är ingenting för photoshoots haha, även om det fungerar hjälpligt att rida i..
 
Nu ska jag fixa lite kvällspyssel med min brukare och sedan bege mig mot sängen i jourrummet - hoppas på att inte bli väckt toktidigt! Godnatt
 
 

vi tänker på dig <3




Kom ihåg mig?