Kanske, kanske inte..

Beror ju helt på när min sadel tänkte komma tillbaka från Frankrike! Kom igen, kom igen...
 

Det vore jätte kul att se er och framför allt träffa dig :)

Hoppas sadeln hinner hem! Jag har en fråga om klippningen, vet du vilken maskin Therese använde? Jag har tänkt köpa en nämligen och det såg ju ut att bli himla fint av den där!

Shoot!!! Man behöver inte alltid gå in i klasser för att vinna, det är ju erfarenhet och det som passar dig och hästen tills det blir så stabilt att man vinner och då är det dags, enligt mig, att gå upp ett steg igen.

Hej! Jag undrar bara varför du inte rider typ LA:3 och LA:4 innan du hoppar på MSV C? Nyfiken på ditt svar!

Svar: Därför att jag inte ser någon riktig mening med det.. Han gör MSVC rörelser på träning och går han snällt inne på banan utan att vara spooky så är han väl redo för det.
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?