Livstecken från sadeln?

Sitter på jobbet och har börjat pyssla i ordning lite för kvällen. Har även fått bytt pass så att jag istället för att ha ett långt+ett kortpass i helgen får ett helt dygn till istället - tack! Som sagt det är  guld att få ha natten istället för långa dagar.
 
Har även pratat lite med Therese som beställt grejer från Childeric, tydligen kommer det en leverans på fredag eller måndag med lite olika saker från Frankrike. Kan min sadel vara med?! Känns dock lite tidigt men hoppas kan man ju alltid :) Stövlarna däremot, dom finns det inga livstecken i från alls.. Kom igen nu då!! Tydligen skulle Königs åka på någon mässa på måndag och hade fullt upp, men efter det borde jag kunna hålla utkik.. Jag väntar verkligen på alla möjliga saker - tänk lyckan när allting är hemma hos mig!
 

Jag beställde nya stövlar under Falsterbo Horse Show och väntar fortfarande... Vill ha dem nu!

N

Å jag längtar till min sadel men jag får vänta till slutet av oktober början av november :(




Kom ihåg mig?