Jobbar ihjäl mig

 
Sa jag 96 jobbtimmar på 9 dagar? Jag menade 104 timmar.. Blev bokad på ett pass idag igen haha. Snittar alltså på 11,5 timmes jobb om dagen, fast tack och lov ligger ju mina timmar fördelade på dygn eller långpass. Hårt liv! Sen kan jag ju visserligen ta bort min tillgänglighet och därmed inte bli bokad på några fler pass - men icke. Bara att passa på och jobba ihjäl sig när sadeln ändå inte är här.
 
I övrigt då? Jo då, vardagen rullar med vissa minus och vissa plus. På minuslistan: mina stövlar har jag inte hört ett ljud om och inte heller sadeln. På pluslistan: Jag har rett ut lite saker med en saknad vän. Varm känsla i magen! 
 
Ska försöka slänga upp något sätt rubriken-inlägg senare så ni får något värt att läsa. Men innan det tänkte jag ta en god frukost! Danny väntar i stallet och jag ska vara på plats på jobbet klockan 8. 



Kom ihåg mig?