Ny frisyr

Ja såhär blev det! Gjorde lite slarvigt för var så himla nyfiken på hur det skulle se ut.. Blev supernöjd! Precis så som jag hade föreställt mig. Vad tycker ni?
 

ser bra ut!:D

Alltså jag är ju en gammal tant så jag har kanske inte koll....
Men varför rider man numera med en knut så högt upp på huvudet?
Hjälmen ska ju normalt ned till kraniets kant (där nackkotorna börjar) men med en så stor knut får man ju ite hjälmen att täcka hela skallen?
Eller tänker jag fel?

Svar: Alltså när jag har hjälmen sätter jag den mycket längre ner! :)
Frida Hallgren

Snyggt!! Fast jag undrar också hur du får på hjälmen?
Sen en grej om dina stövlar (som jag också väntar spänt på för om du är nöjd med dem tänker jag också köpa Grandgester ;)) - får man dem med dragkedja? Tog du med eller utan? Jag har aldrig haft stövlar utan dragkedja och vet inte om jag vågar...

Svar: Jag sätter den längre ner haha :) Man måste köpa till dragkedjan, jag tog med Skulle aldrig vilka ha utan.
Frida Hallgren

Aha, få var det ju mer logiskt! :-D
I min ungdom (host) hade man knut när man red med hatt medan det var hårnät (blir ju mer "hängande påse" än knut) när man red med hjälm.

Fint! Kan du inte göra ett inlägg och visa steg för steg hur man gör en donout i håret? =)

Svar: Jo absolut!
Frida Hallgren

Tyvärr börjar den där frisyren bli alldeles för vanlig nu för tiden....sticker inte ut alls!! Gör något annat med ditt långa fina hår!!!!




Kom ihåg mig?