Tidtagning

Som jag skrev tidigare passade jag på att ta tid till och från stallet! Jag bor uppe på en kulle och har en lång nedförsbacke till stallet - sedan är jag så gott som framme. Hem är det värre, då är det uppför haha! Brukar ofta cykla en liten omväg bara för att den är plattare haha.. Det är faktiskt omvägen jag har "klockat" nu på hemvägen. Som ni ser har jag ganska nära till stallet haha.. 
 
När jag stod på Källvikens Gård hade jag inte riktigt lika nära, men nästan. Jag bor nämligen mitt i mellan stallen, hur bra som helst. En lyx att ha så nära till två riktigt bra stall med ridhus!
 
Dit: En minut och 49 sekunder med cykel
 
 
Hem: Tre minuter och 4 sekunder med cykel
 
 

Grymt avundsjuk, skulle helt klart gråta av lycka om jag hade så nära x) Just nu har jag 1 timme enkel väg vilket verkligen är så sjukt irriterande :(

Lyllo dig som har så pass nära till TVÅ stall med ridhus! Själv har jag 5 mil till närmsta ridhus....

Förmodar att dina föräldrar då har hus ute på landet? Följdfrågan blir ju då hur långt det är till andra saker som jobb, city, kommunala medel etc.?

Svar: Haha nej vi bor väldigt centralt, ca 10 minuter cykelväg in till stan
Frida Hallgren

Oj, det är ju nästan som att ha eget stall fast utan allt tråkigt "kringarbete" och dito kostnader.

Jag har typ 60 m till stallet, inte fel det heller ^^

Frida du ;) Den kullen tar ju typ 20 sekunder upp ; ))




Kom ihåg mig?