24-timmars jobb

Idag går jag alltså på ett dygnspass på jobbet men ska försöka hålla bloggen i rörelse under dagen! Har lite bilder och annat smått och gott som dyker upp. Är väldigt skönt att kunna jobba av långa pass och det är guld att faktiskt få "sova bort" några timmar på natten. Under nätterna har man jour och blir väckt, men oftast är det lugn och ro.
 
Danny pysslade jag lite på i morse och gjorde i ordning allt stallpyssel så det är klart. På eftermiddagen får mamma åka dit och titta till honom, samt kanske borsta lite och pussa på honom istället för mig! Det känns faktiskt ganska konstigt att inte träffa sin häst på ett dygn när man i vanliga fall är i stallet flera timmar. Men det är ju det bästa med dom långa jobbpassen - man är mycket ledig sen.
 
Hoppas ni får en härlig dag allesammans.
 

Jag kikar in på din blogg lite då och då, så jag har inte riktigt hängt med i svängarna, men vart är Esco (för det var väl så han hette?) :)

Svar: Han har flyttat till en familj i Knivsta! :)
Frida Hallgren

Åh vad fin han är din Danny. Lite av en drömhäst :)




Kom ihåg mig?