Fredagskväll

Pratade lite med min tränare idag och hon satte igång tankarna. Tydligen finns planer för en saluhästvisning här på Falu RK och hon tyckte att en dressyrclinic i samband med detta lät som en suverän plan. Tål att tänkas på.. Vore roligt att kunna boka någon riktigt duktig människa som drar mycket folk. Jag efterlyste ju en clinic att åka på här för någon dag sedan - men kanske skulle man ta saken i sina egna händer? 
 
Hur som helst har jag i alla fall pysslat med Danny som vanligt. Ingen ridning idag! Har faktiskt suttit på honom lite de senasta dagarna.. Väldigt fin känsla! Ridit med kandaret och känt lite på honom i ridhuset. Han är så enkel, går från klarhet till klarhet och ger mig dom där ljusglimtarna jag visste fanns. 
 
Nu ska jag sätta mig ner och skriva ett av dom mest känslomässiga inläggen jag någonsin publicerat här. Det dyker upp imorgon när jag jobbar dygn. Vill inte lägga upp det nu, låter reaktionerna komma när jag har fullt upp. 
 
 

Varför tycker du att hästar som kostar 50 tusen är skogsmullehästar?!

Svar: Det tycker jag inte haha?
Frida Hallgren

Du nämnde de i vintras.. Hittar dock inte inlägget. Borttaget?

Svar: Jag har inte raderat några inlägg så du får kika igenom arkivet...
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?