Äntligen fredag, eller nej juste..

Haha skämt åsido, men något fredagshurra blir det inte idag. Jag har nämligen precis börjat ett dygnspass på jobbet så inte förrän lördag morgon stämplar jag ut från mitt arbetspass och beger mig hem. Så kan det vara! Får i alla fall fredagsmysa lite på jobbet och en påse med godis ligger och prasslar i väskan (thank heaven).
 
Någon undrade hur jag tar hand om hästen när jag ska spendera ett dygn på jobbet (kan inte åka ifrån). Enkelt! Jag fixar honom innan jag åker dit. Börjar jag klockan 8 så får jag helt enkelt pallra mig till stallet innan det och mocka, packa höpåsar och fixa allting. Sedan klarar han sig egentligen tills klockan 8 på morgonen nästa dag eftersom personal sköter in/utsläpp/fodringar, men ofta åker mamma ut på eftermiddagen och pysslar lite. Kanske byter hon något täcke och ger en morot till honom från mig!
 

Hur mycket kostar egentligen fullservice i er region?
Här i Stockholm är det svindyrt =/

Ja, det skulle jag också vilja veta. Här i Uppsala är det också ganska dyrt, dock inte riktigt i klass med Stockholm men det är mycket pengar...




Kom ihåg mig?