Min sadel är i Sverige

Åh är lyckligast i hela världen just nu! Ellen hörde av sig och sa att sadeln precis kommit hem till henne och att hon skulle skicka den till mig imorgon. Det innebär att den kommer till mig under måndagen eller tisdagen nästa vecka! Kan inte bli gladare :) Känns nästan som att det blir första gången den kommer fast jag redan har haft den hos mig förrut haha..
 
Har även bestämt mig för att köra Falu RK´s hemmatävlingar. Han är inte redo för klassen i sig, men han är redo att ge sig ut på tävlingsbanorna. Träna på att tävla inne och varför inte köra på hemmaplan? Grymt kul ska det bli! 
 
Red Danny en stund i ridhuset idag. Satte lite tryck och försökte få honom att bli riktigt taggad på att träna och det kändes kalasbra. Jag däremot saknar verkligen min sadel, åh det är så svårt att rida i den jag använder nu. Efteråt skrittade jag av länge och kylde benen. Nu på eftermiddagen har jag ryktat honom och lindat på nattlindor. Hoppas han sover gott inatt!
 
Undersöker papperskorgen.. Spännande!
 

Åh grattis!! Jag börjar bli desperat efter min men jag har några veckor kvar :(

Vad har du för paddar på natten?

Svar: Back on track eller tjocka, fluffiga paddar..:)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?