Utvärdering av förra veckans önskelista

Ja jag lovade ju er en utvärdering så nu ska jag checka av hur det egentligen gick för min önskelista. Några punkter gick bra, andra inte alls.
 
Här är önskelistan med kommentarer:
 
✓ Åtminstonde ett par av mina beställda stövlar ska komma. På tisdag har det gått prick 8 veckor, det var den beräknade leveranstiden. Alla dagar efter det kommer göra mig grymt otålig haha...
Såhär gick det: Ett par av stövlarna kom faktiskt, men inte hem till mig utan till butiken i Stockholm. Detta par borde dyka upp måndag eller tisdag, så denna punkt uppfylldes nästan. Var det bruna paret stövlar är och när dom tänkte komma vet jag dock inte.
 
✓ Jag ska få besked om när min sadel beräknas komma tillbaka till Sverige.
Såhär gick det: Nej, jag fick inget besked. Ringer idag måndag.
 
✓ Jag ska bli bokad på mycket jobb (livet som timvikarie, man vet aldrig hur mycket jobb det blir)
Såhär gick det: Uppfylldes med råge haha! Har jobbat dubbel heltid senaste veckan.
 
✓ Jag ska bli frisk och min hals ska sluta göra ont..
Såhär gick det: Nej, jag är inte frisk. Snörvlig och hostig...
 



Kom ihåg mig?