Vad tycker jag om pannbanden?

Några undrade vilket pannband jag tyckte bäst om och det är utan tvekan OS-pannbandet. Det gnistrar och glittrar helt magiskt mycket och Danny som inte har något vitt tecken i pannan behöver något som lyser upp ansiktet. Sedan tycker jag väldigt mycket om det rundsydda också men tycker inte om att det inte är svängt. Man har vant sig vid att alla pannband är svängda och ett rakt ser lite mysko ut tycker jag..
 
Dock är det väldigt mjukt läder, så min plan är att hälla varmt vatten på det och böja till det så att det blir svängt istället! Har gjort så med några andra pannband och det har blivit kanonbra. Efter det kommer jag säkert att använda båda två beroende på tillfälle och humör! 
 

Tycker som du att OSpannbandet är snyggare just för att han inte har några tecken i huvudet.




Kom ihåg mig?