Vilket är snyggast nu då?

Kandaret med rundsytt pannband eller kandaret med OS-pannband? Helt ärligt.
 
 

os såklart!!!!

Sista bilden är helt fantastisk ! Säger som ovan, självklart OS :)

Jag tycker det ser mer stilrent ut med det rundsydda. OS-pannbandet är väldigt snyggt också men tycker det blir lite mycket ihop med vitfodrad, lackad nosgrimma.

Rundsytt :)

utan tvekan OS-pannbandet. Tycker inte om att det rundsydda inte är svängt..

OS! Vore kul att se hur han ser ut i det när han är knoppad :)

Gillade faktiskt det rundsydda mer ! Mer stilfullt. Även om os pannband är snygga så tyckte jag faktiskt mer om det simpla rundsydda på just det kandaret och den hästen ! :)

Jag gillar det rundsydda :)

Tycker det är så stilrent och snyggt, speciellt då du har vitpadding på nosgrimman :D

Jag är svag för os men på det där tränset blev det mkt mer stilrent och elegant med det rundsydda! Superrsnyggt!

Tycker inte att det blev "för mycket" med OSpannbandet :) skitsnyggt!

Röstar på OS! Har ett själv och vet hur mycket det glittrar IRL så kan bara tänka mig hur fint det är ;)

Ottopannbandet :) det rundsydda är fint men får minus för att det inte är svängt!

Tycker faktiskt det rundsydda! :)

OS!

Stilrent med det rundsydda helt klart :)

älskar ditt nya OS! :)

Rundsydda, os hade vart snyggare med en helt svart nosgrimma enligt mig:)

OS helt klart!! va tycker du själv?

OS! Ska bli kul att se det irl på någon tävling sen :)

Det rundsydda! Os pannbandet är galet fint men ser bättre ut med det rundsydda till den nosgrimman tycker jag :)
Vad tycker du?

egentligen os men eftersom det både är lackat och vitodrat så måste jag nog säga det rundsydda, blev lite för mycket med alla tre sakerna....

och vill bara säga att det märks att du verkigen försöker med bloggen, toppen!! blir bara bättre och bättre hela tiden :)

Måste nog säga det rundsydda, blev lite för mycket av allt med OS pannbandet även om det överlag är ett snyggt pannband. Det finns ju även rundsydda pannband som är svängda att köpa

Jag har ju sett det IRL, så jag säger OS ;) Tycker inte att denna bild gjorde det till rättvisa Frida :)

Lätt fråga! OS ;)

Med lackad och vitfodrad nosgrimma: rundsytt. Tyvärr. För OS är annars snyggare.

Rundsydda !!! Lätt val, ja gillar inte bling bling ;)

Ridsporten går ju ändå framåt och personligen är jag svag för bling. Nu ska det vara lackat, de ska va lackade stövlar, blingar hjälm, lackade nosgrimmor osv, osv, så varför inte snäppa till en grad extra? Kör på ospannbandet till det kandaret, hur snyggt är de inte när man kan spegla sig i nosgrimman och när pannbandet glittrar? Frida, hela kandaret plus osbannbandet är TO DIE FOR!!!!!!

Bling såklart!! Tycker inte det är too much, han är ju brun utan tecken, då kan det nästan aldrig bli too much. Tycker han var jättesnygg med OS pannbandet! Mitt kandar har visserligen inte lackas nosgrimma, men har vitfodring och heltäckt swarovski pannband. Tyckte det blev tråkigt med det rundsydda... Mkt festligare med bling, särskilt när gammla tanter man träffar på säger "åh vilket vackert diadem hästen har" hihi.

Rundsytt! Blev för mycket med os...

OS!!!! utan
Tvekan

Jag gillar det mes OS-pannbandet helt klart!

har ett OS själv så vet hur fint det gnistrar i verkligheten, så självklart OS!

tycker det rundsydda blir så "stelt" när det inte är svängt. ser liksom inte ut att passa. Helt klart OS!

håller med ett gäng andra ovan. to much med os-pannbandet. Det rundsydda var snyggast. Hade helt klart varit snyggast med ett svängt, rundsytt svart. kolla denna sidan: http://www.kyroridinggear.com/rundsydda-lack-svart-lack-c-1_33_35.html

Rundsytt helt klart! :3

OS!:)

Jag tycker OS-pannbandet är snyggast men det passar inte på ett rundsytt träns. Ett rundsytt träns skall ha ett smäckrare pannband (helst rundsytt).

Sen tycker jag det allra fulaste av allt är när pannbanden sticker ut en bit och inte ligger an mot pannan (som det gör på den första bilden). Ibland ser man ju folk som rider omkring med pannband som sticker ut flera centimeter ...

Fin häst!!!




Kom ihåg mig?