Det gick hem

Jag är grym. Just idag får jag allt säga det! Intervjun gick raka vägen hem och blev till och med erbjuden ett jobb mer än jag hade väntat mig. Jag kommer nu att börja gå som vikarie på två nya ställen utöver det boende jag nu jobbar på. Dessa båda nya ställen är också inom LSS och innefattar ungefär samma arbete som jag nu gör (personlig assistent) men detta är daglig verksamhet. Jag tror att det kommer att bli kanon och det känns hur bra som helst. Har bokade tider varje dag under hela nästa vecka, så nu kör vi! 
 
Dessutom fick jag tillbaka 3200 kr på skatten så för tillfället kan nog ingen vara nöjdare än mig :) Nu blir det i alla fall chilltid med bloggläsning, tidningen ridsport och lunch! Skönt efter en stressig morgon.
 
 

Låter som en väldigt bra dag :)

Ida

Härligt! Grattis till nya jobben :} och kul med skatten där. Själv får jag tillbaka 25kr. Undrar vad jag ska göra med den gigantiska summan? Åka utomlands tro? ;)

Grattis!
Vilka bloggar laser du sjalv? Kan du rekommendera nagra bra? :)

Vad kul för dig! :) Men du kan vi inte få nån ny film på Danny nu snart? vill se hur det går för er! ;P




Kom ihåg mig?