Glada pristagare

Som jag skrev på facebook.. "Uppenbarligen kan vi även annat än springa på krogen tillsammans för tror ni inte vi plockar seger respektive andraplacering i Smedjebacken!". I MSVC:2 lyckades nämligen jag och underbara Mathilda bli etta och tvåa! Ni har sett henne på så gott som alla mina partybilder, men nu var det alltså dags att komma till sin rätt på tävlingsbanan tillsammans också. 
 
Hiss eller diss till guldbootsen som segeroutfit? Jag älskar det.
 

Ååh va underbart med gyllene hovar!

HISS! Skitballt. Skulle nog dock aldrig våga vara så kaxig att jag packade ner dom dagen innan men ett ekipage som ni kan ju det xD

Hiss! :)

Jag har ett par brons så jag får väl satsa på endast tredjeplaceringar då ;)

Hej!

Jag behöver enkätsvar från bloggläsare av hästbloggar. Jag skriver min masteruppsats om uppfattning av produktplacering och marknadsföring på hästbloggar.

Alla svar jag kan få uppskattas och är viktiga för undersökningen!

Om man besvarar enkäten har man chans att vinna ett set Catago "Dressyrskydd".

Nedan är en direktlänk till enkäten:
https://www.surveymonkey.com/s/hastbloggundersokning

Ledsen att behöva säga det men jag tycker verkligen att det var hemskt. Plottrigt o töntigt. Skillnad när tävligsarrangören ger ut. Men att ha med sig själv? Neej ingen hit för mig. Tycker det ser mer tjusigt ut med vita lindor. Tycker heller inte det är snyggt när man blandar vita skydd med svarta boots. Men så är jag en riktig dressyrnörd också;)

Ida

Jorå! Kaxigt och läckert :)

E

Jag tycker det att det är snyggt alls men en kul grej! ;)

HIISS! Ser riktigt läckert ut :) totilas hade ju jämt sånna när han vann, fått iden därifrån?;)

Hur snyggt som helst, ser häftigt ut till en så stilren outfit i övrigt. Riktiga vinnare!

Kan du inte tipsa om lite bra bloggar som du läser? :) Alltid kul med lite ny inspiration och då är det kul att höra vad andra läser! Jag och nyss gjort ett inlägg om massa bloggar jag läser om du vill få lite nytt! :D Kram

Underbara bilder! Skithäftigt med bootsen:) har också guldboots men har aldrig fått använda dom. Men dom är alltid med! Den dagen vi vinner SKA dom vara på :D

Såg kommentaren du raderade (?) och det var det mest avundsjuka jag har läst xD danny är grym och ni kommer att få ett toppenår! Guldbootsen är vrålhäftiga, tkr det är snyggt oavsett om man vinner en klubbtävling eller nationell :D

Såg tidigare inlägg med bildbomb på hästen din. WOW vilken drömhäst! :o Helt KÄR, gud vad vacker! :) Ååååååhhhhh.... Drömhäst!

Grattis. Wow dom var jättesnygga. Helt klart hiss

Lite överkurs med guldboots... Jag tänker bara på willands utstyrsel när de vinner lag- sm;-)

Klart grabben ska ha guldboots!

Rammlar in på din blog titt som tätt, super inspirerande! Ni är löjligt snygga, sen tycker jag att har man vunnit har man all rätt i världen att bära guld boots (mina ligger dock oanvända i ett skåp), men kanske en dag...!Älskar att du är så duktigt och ändå kan ha annat än de absolut dyraste grejorna, de är ju inte alltid vare sig snyggast eller bäst. HISS!!




Kom ihåg mig?