Haha ..

Idag har allt gått fel. Det började med att min pappa körde över min väska (full i prylar) med bilen och sedan har sakerna avlöst varandra, senast i raden är en parkeringsböter på 200 kr. 6 minuter för sent kom jag till bilen, kom igen! Nu vågar jag knappt lämna lägenheten för det känns som att vad jag än gör så går det fel idag hahah...
 
Ska i alla fall åka hem till mina föräldrar nu och bänka mig på balkongen för lite solning. Vid 16.00 blir det jobb på boendet till lördag morgon! Jätteroligt förresten med all respons på förra inlägget, fortsätt gärna skicka in fler kommentarer.
 

Min dag är likadan så nu vägrar jag lämna lägenheten! :P

M

Oj vad tråkigt att han körde över fin väska! Hoppas inget blev förstört.

Bara 200kr böter... Här är det alltid 400kr :/




Kom ihåg mig?