Har tröttnat på dyra månadskostnader...

Blev för dyrt med allt foder, stallhyra och försäkring så sålde Danny och köpte en mer lättskött "häst". Brunte är egentligen mest ompysslad av voltigegänget innan och dom har använt honom mycket till deras träning. Nu slängde jag dock på kandaret och det fungerade hur fint som helst. Min nya stjärna!
 

men hahahahah

Haha!

Hur vågar du rida utan hakbandet på hjälmen knäppt? På ny häst och allt. Skäms!


;)

Moa

Håller med, vågat att rida utan hakband på en ny häst... även om den ser rätt stabil ut ;)

Hahahahahaah, asså jag dör vad kul! Din min på översta bilden är oslagbar, så jäkla störtskön! :-D

HAHAHAH men orkar inte vad skön du är hahahahaha

bra val! och förutom att den äter mindre så kan ev skador lösas med silvertejp! :D

HAHA älskar att det står "brunte" på den också! är det en såndär bock som man övar voltige på?

Hur skön får man vara hahaha, älskar att du inte låter dig dras ner av alla bittra läsare frida!




Kom ihåg mig?