Lockigt

Rotade fram gamla locktången häromdagen och blev sugen på att prova igen.. Hade mycket lockar förrut men har liksom glömt av det, det går ju på bara några minuter så det är ju inget krångligt.
 
Hiss eller diss?!
 

MYCKET snyggare än det spikraka du brukar ha! Ser nästan ut som sånt där "prinsesshår" man drömde om när man var liten!

Skitsnyggt!! Hur gör man lockarna??

Fint! :) När jag lockar mitt hår tar det inte några minuter och håret ser värre ut än innan, haha.

Vas har du för locktång?? Kan du inte visa bild? :-)

fint! Man kan ju även locka med plattången, det är enklare tycker jag, men det är ju en smaksak.

du borde testa Wave Maker oxo, blir jättefina vågor/lockar:) Du passar i lockigt!

HISS!!!

Snygg!

Jättefint verkligen! Tycker du passar kanon i det :)

Så fin! Hiss!

jättefint :)

jättefint! :)

Sjukt snyggt!

fett vacker!

så fint hår :)

gud va fint hår du har.

sååå fint!

jätte fint.

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/och-nu-har-skolan-borjat-igen-jippie.html#comment Åååh vore inte sommar skönt just nu?

hiss! superfin är du tjejen!

Vackert!

Superhiss :)

Suuuper snyggt!

jätte fint :) vad använder du för locktång? :)

Ida

Så fint! :} önskar jag kunde locka mitt sådär å haha

Verry Pretty :)




Kom ihåg mig?