Måndag

Solen lyser och jag är påväg till jobbet på boendet för ett riktigt glidarpass, 9-13. Nu är säsongen som sagt slut för backen men i veckan blir det lite sista fix med bokföring och städning. Therese som jobbade sista dagen på snowpark igår ringde och så deppade vi ihop vid stängningstid. Nu är det verkligen slut på säsongen!
 
Kör i alla fall lite jobb nu och så stall direkt efter det. Ska försöka ta mig tid att åka hem till mina föräldrar och hämta min gamla dator för att se om filmkameran synkar med den, skulle så gärna vilja visa er filmen från träningen sist. Menmen, ha en fin dag så länge så får vi se!
 

Var har du fått tag i stiglädren? Söker liknande till shettisens barnsadel ;)

hur klarar du dig med jobb och pengar nu då? har du kvar jobbet på boendet eller blir det till att söka annat?:)

Förlåt för kanske jobbigt fråga, men jag behöver hjälp. När du tog bort Klas, fanns tanken att du inte skulle ha någon ny då? Står inför att ta bort min bästa vän och kan inte se mig själv varken med en ny eller utan... Skulle behöva någon "utomstående" som kunde delge lite tankar....

Diggar verkligen schabraket! Döläckert. :D




Kom ihåg mig?