Photoshoot

Jag säger bara kameran på Adams iphone 5 ❤ Och så lite extra kärlek till honom som ställde upp när jag med ett försök till hundvalpsblick sa "snääälllaaaa...." Gårdagens vad-hände-nu-moment var även det mycket imponerande. Ställde Danny på stallgången efter ridpasset, vände mig om och tog av mig hjälm och annat och när jag vänder mig tillbaka har pojkvännen i fråga plockat av kandaret och satt på grimman. Alla rätt. Jag skulle verkligen vilja påstå att det är en fördel att träffa någon som har varit tillsammans med en hästtjej förrut hahah... 
 
Här är lite Danny-pics i alla fall! Vad tycks?!
 

Härliga bilder!

Ser jättefin ut!

Haha det är sånna killar man ska leta efter alltså! Kriterier att dom redan träffat en hästtjej innan så dom vet vad dom ger sig inpå xD

Ida

Grattis till pojkvännen-håll (lagom) hårt i honom. De växer inte på träd!
Och vad fin Danny har blivit efter uppehållet. Riktig "uphill"-look på bilderna. Hoppas det känns så också!

Haha va roligt. Maste trana min pojkvan tror jag.
Och det ar alltid sa kul att se bilder fran er, blir inspirerad!

Härliga bilder!!
Du har verkligen en sits "to die for"....

DAAAAAAMN!!!! Vad fin han blivit!

Shit, vilken trav!! :D

jättefina bilder! på torsdag rider Jossan på stora banan om det är fint väder ca kl 15. jag har med kameran om du vill va med;)

Himla fint det ser ut :D

Danny ser fin ut, din sits däremot. .du behöver räta upp dig, axel, höft, häl. lodrät linje :)

Han är verkligen tjusig :) Och kameran i femman är inte fel ;) Har den också, jättenöjd :)

Håller lite med annica ovan, tycker också du börjat slarva lite med sitsen, iallafall från de bilder man sett sista tiden ;)

Var hittar man en pojkvän som både kan ta av kandar och ta bilder?! Skuld också vilja ha en sådan :-)

Jättefint! Ni kommer att sopa banorna i vår :)

Bild 3 och 8 uppifrån är ju så himla läckra! Kanon kvalité på bilderna för att vara iphone må jag säga!

En snabb fråga: Var hittar man pojkvänner som är villiga att förstå intresset och till och med följa med till stallet? ;)

Fin Danny är:) skulle faktiskt inte kunna ha en pojkvän som inte skulle vilja hänga med till stallet. Jag resonerar som så att hästar är sån stor del av mitt liv. Skulle han inte stötta mig i det så är det inget att ha! Vill ju vara med båda mina favoriter samtidigt ju, hästen och killen! :)

den killen ska du hålla hårt i haha! ;)

Wow, jag kände knappt igen hästen först. Haha.
Vad pampig han blivit Frida! Bra jobbat :)
Kram!

är killen tillräckligt kär följer dom med vilket intresse man än har....




Kom ihåg mig?