Premiärdag på nytt jobb... igen

Då kör vi. Som jag tidigare skrev har jag alltså fått två nya jobb, varav det ena har jag blivit indroducerad under måndag-tisdag och nu är det dags att premiära på det andra jobbet onsdag-fredag! Ska bli så himla kul och spännande. Nu trivs jag super på boendet, men får jag chans att fylla upp lite mer timmar på dessa nya ställen tackar jag givetvis inte nej. 
 
På eftermiddagen idag blir det i alla fall direkt till stallet för lite uteritt eller annan motion utomhus för Danny. Måste passa på då jag har tänkt att han ska vila på torsdag! Då fyller jag nämligen år och ska bli firad hemma hos familjen efter jobbet :) Hela 21 år blir jag då.. Hjälp. Tiden går så fort!
 
 

Grattis i förskott! En annan fyller 25 iår -DET är galet! :O

Hoppas det går bra! :)

Kul med jobb :)




Kom ihåg mig?