Söt häst..?

Adam säger att en stor häst inte kan vara söt, men jag håller inte med. Alltså visst dessa stora hästar som ser ut som älgar och har bautastora ansikten och långa öron - där är det svårt att sätta ordet "söt". Men visst kan man säga att Danny med sitt lilla nätta ansikte är söt!
 
OK kanske inte går att jämföra med en liten welshponny på 120 cm med lång pannlugg, eller något annat sockersött. Men jo, han är visst gullig min Dannyhäst. 
 
 

Tycker det är något sött med såna storhästar också, men så tkr ju jag att typ alla hästar e söta ;)

Klart Danny är sööööt :D

Haha håller med om att få storhästar är "söta" men vissa :)

Tycker Danny har ett underbart huvud! Jättesöt!

Klart han är söt!! Alla djur är söta. Älgar också. :p Det är bara ormar och insekter som inte är söta.....

VÅRTÄVLING! Ta chansen, var med och tävla om priser värda över 800 kr, från Pikeur och Eskadron. Fortsatt trevlig dag :) Mvh Josefin

Han är ju jättesöööt :D

Ofta är ju stora hästar mer "fina" än söta. Men Danny är söt. Mina är rätt söta med, Calle ser ofta lite mer fin/snygg ut än söt men ibland ser han ut som en busig ponny, Hottie är mer ponnylik och är inte så "snygg" -hon är mycket sötare ;)




Kom ihåg mig?