Svar på frågestund "icke hästrelaterade frågor"

kan du inte börja lägga ut outfit bilder? :)
Nja, jag har sällan tiden att fotografera varje dag. Kan dock försöka med det någon gång ibland!
 
1. kan du börja lägga ut outfit bilder? 
Se svar ovan.
 
2. var du oskuld innan du träffade adam? 
Men haha nej!

3. trivs du fortfarande med att bo själv? 
Ja jag ÄLSKAR det. Att ha mitt egna ställe är verkligen otroligt skönt.

4. går det bra med matlagningen? ;) 
Jodå det går ganska bra! Blir mer och mer varierat och jag vågar laga lite fler nya recept för varje vecka. Dagens lunch:
 
 
Hur mkt pengar lägger du på krogbesök och sånt i månaden?
 Hm alltså inträde brukar ligga på en hundralapp och jag är väl ute kanske varann helg, ibland mer, ibland mindre. Sedan köper jag sällan så mycket dricka inne på krogarna eftersom det lätt blir dyrt då. Men dricka till förfester osv kostar ju givetvis också litegrann, men det är inte frågan om några jättestora summor direkt. 
 
Ska du börja jobba på boendet för fullt nu igen efter backen?:)
Ja det är väl tanken! Har ju jobbat lite strötimmar under vintern (det som har hunnits med) men nu blir det sommarvikariat där under sommaren så då blir det "fullt ut" alltså.
 
Följer du några tv-serier?:)
Japp! Har sett Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Lying Game, 902010 mfl. Serier i den stilen alltså.
 
Har du eller har du haft några andra intressen utöver hästarna? Någon sport eller så? :)
Jag har spelat fotboll och innebandy när jag var lite yngre men nuförtiden så blir det väl mest lite tid i skidbacken utöver hästarna.
 
Tyckte att det var intressant att läsa dina inlägg om vikt och hur du ser på det. Beskriv en vanlig vecka för dig gällande mat/motion/hur mycket onyttigt du äter och så vidare. Du har min drömkropp!
Tror att jag sparar denna till ett eget inlägg! 
 
Hur mycket betalar du för hö i månaden? Och hur mycket kostar det att stå på falu ridklubb?
Att stå uppstallad på Falu RK kostar 2125 kr i grundhyra, sedan tillkommer hö, krafft, extra spån och allt sådant. Har inte räknat på hur mycket just höet kostar i månaden faktiskt. 
 
Politiskt intresserad?
 Nej.
 
Röker du? Om inte, "fest-röker" du?
Nej jag röker inte och "fest-röker" inte heller.
 
vad har du för telefon?
En totalkrossad Iphone 3gs.
 
 
Hur många bloggläsare har försvunnit sedan du ändrade din blogg?
Eftersom statistiken har ökat så har det väl snarare tillkommit läsare sedan jag ändrade inriktning :)

Oh herregud, hade jag haft kvar min 3GS så hade jag postat den till dig på direkten. Har du ingen försäkring?
Skaffa! Är bra och ha ifall det skulle gå illa till/stöld med lägenhet eller prylar.




Kom ihåg mig?