Vilken dag

Åh massor av blandade känslor idag! Åkte till Danny i morse och sedan direkt till jobbet i backen. En solig dag med massor av folk, så ganska stressigt - men då går tiden snabbt. Sedan blev det dags för stängning och då började det gå upp för mig att idag var sista jobbpasset i backen för den här säsongen. Visserligen ska vi jobba framöver med städning, bokföring och annat nu någon vecka till, men idag var sista dagen jag jobbade under öppning. Säsongen är slut för i år och Therese jobbar sista dagarna innan det stänger igen. Stannade kvar en bra stund efter stängning idag, pratade med alla och bölade nästan, det kändes så vemodigt. Tyckte det var nyss vi öppnade för säsongen 2012/2013! Vi är ju som en liten familj där ute all personal...
 
Menmen, nya tag! Till slut gav jag mig och åkte därifrån och tröstade mig hos Danny. Vi gav oss ut bland träden och fick lite sol på näsan, mys! Sedan cyklade jag hem till lägenheten, tog en löprunda och har nu ätit mat. Wookade grönsaker med bacon och bearnaisesås - det blev grymt.
 
 

Fin du är!

Fin blogg!

åh vad fin!!

vilken grym häst du har, måste jag säga! otroligt vacker :)




Kom ihåg mig?