Vinst och 68,6% i MSVC:2

Vi vinner i säsongsdebuten! Fantastiska häst. 
 

Grattis Frida!

Haha tog du med dig guldboots?! Kaxigt men hur läckert som helst :D

Grattis!!

Hej Frida!!
Det här är kanske konstigt men jag heter också Frida Hallgren :D jag gillar också hästar men jag har ingen egen häst :( jag gillar också dressyr :) det är roligt att en annan person heter samma namn :D Hoppas det går bra med bloggen :)

Grattis!!

Grattis, gud vad kul!! :D

Grattis!! :D Hur gick det i första klassen? :)

Shit vad kul! Grattis till det! :D

Gratulerar vilken strålande start på året efter behandling och igångsättning. Ska bli spännande och få höra mer om dagen senare! =)

Ida

Grattis! Han ser jättefin ut.

E

Hoppla, grattis! =D

Grattis till de fina resultaten, men står ju på equipe att du blev 2a och 3a i de olika klasserna?

Det kanske blir trend med guldboots på prisutdelning. Grattis :)

Anonym: Det är resultet från november 2012;)

Dukiga!! Grattis! :)

Grattis! :)

Stort grattis fantastisk fin bild

Ojdå, ber om ursäkt!




Kom ihåg mig?