15.11

Då ska ni hålla tummarna! Danny är precis rakad (hovskägg och huvud) och har schamponerats. Glansig och snygg ser han ut som en miljon, men det räcker inte långt om man ska vimsa bort sig inne på banan haha :)


Lycka till! Se tävlingen som en utbildning för Danny :)

Tänk positivt Frida! Jag hade samma bagage som du på en tävling. Bytena fungerade inte och allt kändes skit. Min man sa såhär till mig: du vet att ni kan! Och det visste jag ju faktiskt! Så jag lugnade mig och fokuserade och vi vann till och med! Så tänk att ni har där och göra och gör det bästa ni kan. Danny har en fantastisk trav, sikta på att göra så bra som möjligt där och känner du att han är en tickande bomb i galoppen så är det bara att försöka lugna honom:-) hoppas jag fått dig på lite bättre humör.;-)

Lycka till!!

Lycka till :) vi debuterar b:2an idag också.. Dock inte samma tävling ;) Tror det kommer gå bra för er :)

Bra debut! Grattis!

Jättegrattis till superfina debutpoäng!!! Så glad för din skull! Nu håller vi tummarna att det räcker till placering!!!




Kom ihåg mig?