Andas ut lite

Vad vi höll på med igår vet jag inte, men nu var minnet tillbaka hos Danny som gjorde det ena rena bytet efter det andra. En kanonfin känsla!
 
 

Sånt är härligt, man får skratta åt hästarna ibland och deras oförstående dagar! Min häst "glömde" hur en höger fattning gick till 5 min innan jag skulle in på banan och envisades med vänster galopp hela tiden.. Sedan inne på banan var det klockrena höger glp fattningar, så de är allt rätt sköna ändå hästarna och man kan få sig goa skratt :)

Skönt att det löste sig! Ibland är hästarna bra lustiga ;) Jag skulle tävla en gång förra sommaren och min häst bestämde sig för att hon absolut inte kunde fatta vänster galopp. Jag lyckades inte göra en enda galoppfattning i vänster varv och förstod inte vad som var hennes problem då hon alltid fattar rätt galopp hemma. Men på tävlingsbanan kom hon (som tur var) på hur man gjorde igen ;)

Skönt att det löste sig! Ibland är hästarna bra lustiga ;) Jag skulle tävla en gång förra sommaren och min häst bestämde sig för att hon absolut inte kunde fatta vänster galopp. Jag lyckades inte göra en enda galoppfattning i vänster varv och förstod inte vad som var hennes problem då hon alltid fattar rätt galopp hemma. Men på tävlingsbanan kom hon (som tur var) på hur man gjorde igen ;)

Tillfälligt hjärnsläpp, händer även den bästa ;) skönt att det gick över så snabbt!

Skönt att höra! :D

Han kanske behöver vila lite från nötandet.

Svar: Vilket nötande? Suck.
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?