Behind the scenes...

Anledningen till att Danny alltid ser glad ut på bild:
 
 
Hahahah!! Allt går med lite muta.

Är det gräs du har i handen?
Vad gulligt, min häst gör varsomhelst för godis!

Haha vad söt han är!

Jag har en liten fråga bara, när du klipper hovskägget med klippmaskinen, blir det inte för kort då? Alltså så att pälsen blir kort jämfört med pälsen på benet haha? Klipper du bara hovskägget eller kronranden med? :)

Ida

Samma dilemma varje år, detta med täcken. Ser att du har ett tunt "skaltäcke" på D liksom jag. Var går DIN gräns för täcke ute resp inne? Hur gör du på nätterna? Ibland kan ju temperaturen krypa ner under 10 grader. Har ni täckesservice?

Svar: Såhär på hösten är det svårt med täcken.. Ofta väldigt kallt på morgonen och så blir det sedan varmt mitt på dagen. Just nu har vi ganska ostadigt väder här i Falun med lite regnskurar och ganska låga temperaturer, så nu har Danny ett ofodrat regntäcke ute. Han har även sovit med täcke på inne nu när det börjar bli så kallt på nätterna, men blir det varmare väder igen så får han stå utan.
Frida Hallgren

alla knep e bra!




Kom ihåg mig?