Dags att börja med namnlappar kanske..

Hahah möttes av en rolig syn när jag kom tillbaka från ridhuset idag. Efter en incident igår när jag (oavsiktligt) tog Therese sadelöverdrag istället för mitt var hon mån om att det inte skulle upprepas och satte dagen i ära fina papperslappar, med smileys, på våra överdrag där dom hängde bredvid varandra. Detta hjälpte för stunden men när vi sedan stod och putsade bredvid varandra höll jag på att grabba tag i Therese stövlar och börja putsa på dom istället för mina egna - det är inte lätt när vi har så lika prylar. En fantastiskt bra smak har hon på sin utrustning i alla fall ;)
 
Ska ta kort någon dag på våra sadlar, kandar och stövlar så kommer ni få er ett gott skratt - det är inte många olikheter. Vi älskar våra Childerics och Königstövlar! Men faktiskt så har vi olika sadelmodeller och inte exakt samma nyans på stövlarna... :D
 

Kan du inte skriva ett inlägg om vad du har för kandarstång/bridong på henne och valet till det? Vad skulle du börja med att prova för att introducera en unghäst på kandar? Skulle vara superkul om du svarade! :)

Ser ut som ditt överdrag behöver en tvätt. ;)
Älskar Childerics överdrag, de skyddar så himla bra! När min ena katt var liten hade han försökt klättra upp på en av sadlarna och lyckats riva ner den. Vilken ångest att hitta sin fina Childeric på golvet! :O Men den hade inte fått en enda skråma tack vara sadelöverdraget.




Kom ihåg mig?