En romanov-kompis

Satt och scrollade lite på hästnet (som vanligt) och ramlade över denna guldklimp efter Romanov. Ett treårigt sto som är på pricken min smak. Lätt i typen, långa ben och härligt rörlig. Så roligt att se lite fler avkommor efter honom som förmodligen kommer att nå långt på tävlingsbanorna! 
 

Och vem skulle inte tacka nej till den Frida? Nästa häst jag ska ha ska vara efter Romanov har jag bestämt ;)

Du får kolla in Horsemarket.se också, Sveriges nya köp och säljsida för hästar. Det är jag, prisutdelaren i Dylta som startat eget :-)

Såg Romanov nu i Herning och det första jag tänkte på när jag som honom: "Fan vad lik Danny är honom!"

Kanon fin verkligen! Doc tråkigt att dom ska va så mkt utbildade tidigt :/

Fia

Kanske dags för dig själv att bygga på med en häst till... ;-) Riktigt, riktigt fin var den i alla fall måste jag säga!

Har tre egenuppfödda Romanover, två sexåringa valacker och ett femårigt sto. Morfäder är Don Schufro och Bernstein. De är helt fantastiska och den ena är landets fjärde bästa sexåring resultatsmässigt !!!

WOW! :)

WOW! :)

Du har en helt fantastisk häst!

Se hur supermodellen Naomi Campbell ser ut helt naken!!!! Detta och otroligt mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se




Kom ihåg mig?