Explosions-Danny

Ojdå... Började dagens genrep inne i ridhuset och bytena satt som en smäck. Tog ett kort travjobb och sedan gick vi ut på utebanan för att checka av bytena utomhus istället. Snålblåst med lite regn, vattenspridaren i full fart och en Danny som fullkomligt kokade över. In på första diagonalen och Danny exploderar rätt upp i luften. Halt och nytt försök åt andra hållet, samma sak. Rena rama rodeon. Ett par varv i samlad galopp "nu lugnar vi ner oss" och sedan ett par till försök. Denna gång rena men väldigt på tårna och minsta skänkel så blev det explosion istället. Puha! Marika som hjälpte oss sa att prio imorgon får helt enkelt vara att försöka hålla honom lugn och på mattan genom programmet, det är ett tag sedan han tävlade nu och han kommer förmodligen att vara het, het, het! Speciellt nu när han vet att det kommer byten förr eller senare.
 
Jaja, jag åkte hem och bakade en äppelkaka istället. Vi ser morgondagens tävlingsstart som en utflykt med fika istället för tävling tror jag hahah...
 

Oj, det låter som om du kommer sitta på en laddad bomb som är redo att explodera närsomhelst. Håller tummarna för er, du har en bra inställning. Kul att ni kliver ett steg upp, det gör jag med min om en vecka. Startar också MSVB:2. Så stort lycka till i morgon! :)

hahaha, men har känn på mig att det kommer bli bra på något sätt. tycker som Saga, att du har bra inställning. Tur att Danny har någon som dig! Lycka Till imorgon!! btw äpplekakan ser så gott ut..

Hoppas det går bra för er! Lycka till!!! :D

E

Haha, utflykt med fika ^^

Håller tummen att det går bra för er.

Hit med recept, det ser gott ut! Nu sitter jag här och dreglar :( :P

mumsi




Kom ihåg mig?