Härligt!

Kul att det finns dom som uppskattar mina guld-boots också, och kan ta det med en nypa salt utan att störa sig... ;) Heja Tyra!
 
 

Haha (Y) win!!!

hahah, tyckte jag kände igen er på tyras blogg;) coolt!

Vart kommer dem ifrån? Jättetuffa!

Du gör helt rätt :)! så sjukt bra gjort, jag har velat köpa guldboots länge :)! Kram

Vad fina

jag tycker också guldbootsen är skitcoola! Synd att MH dissar dig så ofta i så många saker... det är ju så genomskinligt att det var dig hon syftade på.

Hejja Hejja!

Eva

Tummen upp!

Se hur supermodellen Naomi Campbell ser ut helt naken!!!! Detta och otroligt mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se (:

mia

Visst va du in på prisutdelning i Gagnef?
Det är nämligen den klubb jag rider för. Var där och kikade. Riktigt fin häst du har! Va ganska så charmigt med dom guldiga bootsen! :)

Svar: Hej! Ja Danny vann MSVCn i Gagnef så det stämmer absolut. Kram!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?