Ingen ridning

Nej istället blev det raka vägen hem till mina föräldrar för att hämta hostmedicin då jag håller på att hosta upp lungorna här hemma. Är vansinnigt förkyld och efter att ha ridit en häst igår kväll i ösregn bröt det ut och idag har jag gått runt med feberfrossa och ont i halsen. Menmen, det har legat latent ett tag så det var nästan skönt att det äntligen kom upp till ytan så kanske jag blir av med det snart också. Ibland får man lyssna på kroppen och för Dannys del gör det ingenting med en extra vilodag. Ska försöka rida innan jobbet något dag i veckan för att ta igen detta missade pass.
 
Här kommer i alla fall fler ridbilder från Marikaträningen!
 
 

Riktigt fint ekipage!

Han har blivit så jäkla snygg! :)

Hej!

Skulle du kunna titta på en annons med filmklipp på Hästnet och säga vad du tycker om den ponnyn? Vi funderar på att köpa den.

Jag vill inte skriva ut namnet på ponnyn här, men om du vill ge dina synpunkter så kan du väl mejla mig?

Vore toppenschysst!

Tack på förhand!

Han är helt ljuvlig <3. Du gör ett fantastiskt jobb med honom!

L

Sjukt vad fin han är :)

M

Krya på dig!

Han har blivit jättefin. :)
Din mamma(?) är bra på att fota, har ni några tips om hur man fotar bra ridbilder att dela med er av? När min mamma skall fota oss så blir nästan alla bilder antigen i helt fel moment, i fel vinkel och om de som är tagna i rätt moment är istället suddiga.... :p Vore ju kul att ha lite fina bilder. Kan klippa från film förstås men då blir kvalitén så dålig!

Hej,

Undrar vilka jeansrisbyxor du har. Ser snygga ut! Otroligt fin häst också så klart 👍

åh den sista bilden va fin, borde passa som header :D

Krya på dig! Himla snygg han är :)

Fina bilder :)

Fina bilder! Allt bra? :)

Supervacker häst! :D

Läcker häst :D

Fina bilder! :)

Grymt fin häst du har! Här kommer jag klicka in fler gånger! :)

Gud så fina ni är! Hoppas du snart blir bättre :)

Så fin häst :)

Create understanding with à horse is not easy issue! You are actully amazing! Lycka till!

Vilken häst alltså! Han är riktigt fin och verkar bara bli ännu finare =)

Fina bilder!

Åå, börjar själv sakna hästarna och ridningen när jag ser dessa bilder! :)




Kom ihåg mig?