Minnesförlust

Ja ärligt talat undrar jag om inte Danny har drabbats av en förhoppningsvis tillfällig minnesförlust. Jag har försökt få honom på rätt tankar men han såg väldigt frågande ut under diskussionen...

Dagen i ära har han nämligen glömt allting som har med galoppombyten att göra. Att han för två dagar sedan gjorde så säkra byten att man kunde ställa klockan efter dom är helt obegripligt för idag var det enbart hopp, skutt och fläng. Något rent, men lik förbaskat var nästa orent. Om man ska skratta eller gråta vet jag inte riktigt ännu, inväntar nästa pass för att avgöra det haha!

Bad Danny att ägna dagen i hagen åt att tänka igenom VAD det är vi har tränat på senaste veckorna, och försöka att faktiskt minnas hur man gjorde till morgondagens pass. Förihelvete haha.

Nu åker jag och jobbar 12 timmar, något frustrerad.

 

Å vet hur det känns kan bara trösta dig med att det blir så...men nästa gång kommer de nog sitta fint igen.

Hjärnsläpp? Händer ju liksom även den bästa. Han är nog tillbaka på spåret imorgon ;)

Skriv gärna dina reflektioner kring tillskotts-inlägget och alla kommentarer!

Men för bövelen, ut å busa i skogen så han får tänka på annat! Klart det sätter sig i huvudet att bara nöta i ridhus varje dag!

Han hade säkert bara en dålig dag, fungerar säkerligen nästa pass :-)




Kom ihåg mig?