Placerad i debuten!

Det var en rejält taggad Danny som travade igenom MSVB:2. Inledde med ett rent och luftigt byte mitt i första uppridningen innan halten... jag tror Danny ville visa domaren direkt hur duktig han blivit på byten! Sedan ett fint travprogram utan missar följt av en bra skritt. I galoppen blev han "hot, hot, hot!" och när vi gick in på diagonalen för det enkla bytet kände jag hur hela han tänkte "BYTESDAGS!!" så då fick jag försöka bryta honom genom att nästan samla ner till avbrott och lägga det enkla bytet alldeles för tidigt, så att han inte skulle hinna byta. Låga poäng men det hade blivit ännu lägre om han gjort ett byte. Första galoppombytet klockrent! 6,5 poäng kofficient 2 med kommentaren "rent men spänt". Jo, spänd och på tårna var han minst sagt men rent var det, hurra!

Andra bytet blev rent men med lite studs bak språnget efter bytet, poäng 6 och samma kommentar. Sista uppridningen gör man i galopp och även denna gång kände jag hur Danny började tänka "BYTE TJOHO" så då bestämde jag mig för att kraftigt ställa höger och försöka hålla honom kvar i rätt galopp. Det höll hela vägen fram till sista språnget innan halten, då bytte han tyvärr igen - om än rent haha! Fick kommentaren "väl korrigerat av ryttaren" som tröst, det kändes bra.

Överlag fantastiskt duktig, jag är så glad!!! Några färre missar och säkrare byten så blir vi nog ganska farliga även på denna nivå :)

Moa

Grattis! Det är så skoj att följa er resa:-)

Gud vad roligt att din debut gick bättre än vår idag haha!
Såg att du låg 2:a ett bra tag dessutom. Gratulerar, sträck på dig å ta vara på tiden med din guldklimp! =D

Sa ju det! kände på mig att det skulle gå bra! Grattis!

Men va kul! Ni är verkligen duktiga

Men va kul! Ni är verkligen duktiga

Men va kul! Ni är verkligen duktiga

Kul Frida mycket fint ridet! Och vad ni har utvecklats sen jag såg er sist
Kram

Grattis! Vilken fin debut!
Men jösses viken procent på segrarinnan! Hann du se hennes ritt?
Fantastiskt ekipage och nu måste de fått på ett pang-program också?

Ida

Grattis! Vad duktiga ni är!

ärligt talat så är ni sååå grymma ju! :D Du ska verkligen vara glad att ni vart placerade, i debut och grejer! Grattis! det är verkligen kul och följa eran resa, kändes som att det var nyss han skulle till jeanna för att lära sig! :D

Gud vad roligt att det gick så bra! Stort Grattis till er! :D

Så roligt för er! En riktig framgångssaga!

Coolt! Stort grattis!:-)

Åh, stort grattis!!! =D Får man se en film..??

Men fyra, det är ju helt fantastiskt! Grattis! Åh, jag avundas dig verkligen din resa med den här fina hästen =)

Grattis! Du är fantastiskt duktig och har en helt underbar häst som bara blir snyggare för var dag som går! :)




Kom ihåg mig?