Rhodos dag 2

Helt underbart. Vi gick ut och åt på restaurang vid havet igår och inledde första kvällen med god grekisk mat. Därefter gick vi en sväng i alla dessa "affärer" som ligger längs gatorna med allt från pikétröjor till smycken, väskor och ni vet hur det är. Allt krimskrams som är så roligt att titta på, kanske blir det något köp senare i veckan. Väldigt skönt att spendera denna semester i Grekland och inte i Egypten eller Turkiet som jag varit i senaste åren, för där är dom så otroligt "på". Drar i en, ska sälja det ena och det andra. Här är dom väldigt lugna, hejar och så är det bra sedan. Tack!!
 
Efter detta drog vi en repa förbi bargatan, började peppa och gick hem till hotellet för att rota fram partylinnena. Runt 23-tiden gick vi ner mot stan igen, tog en drink och chillade lite i väntan på att klubbarna skule börja fyllas med folk. Där blev vi sedan kvar hela natten, var vi inte på dansgolvet så var vi ute på bargatan, nere vid havet med sköna människor eller någon helt annanstans. Vid halv 5 på morgonen gick vi hem till hotellet och stupade i säng. Jag som ärligt talat varit tvärlugn med utgångarna hemma i Falun senaste tiden ville bara le över att vara tillbaka i klubblivet för en stund. För det är onekligen hur kul som helst hahah...
 
Idag har vi solat hela dagen, jag har sprungit en runda och tog mig till "andra sidan" för att kika på den andra stranden här i närheten. Sand och korallblått hav, magiskt! Mamma har även rapporterat att Danny sköter sig och att allt går bra. Jag har för övrigt skrivit ihop lite hästrelaterade inlägg som jag tänkte slänga upp här under dagarna. Blir bland annat en sammanfattning av tävlingsterminen hittills och så svar på några kommentarer om "hur jag är som person-inlägget". Håll utkik!!
 
 
 

Vackert!

Härliga bilder!! :)<3

Ser ju inte helt fel ut!

Åh vilka underbara bilder :-)

Åh vad kul!! Jag drar till Rhodos på lördag :D

Härligt ♥

åh vilken fin blogg!
hur har din dag vart? :)

ååh va härligt de ser ut, vill också till rhodos:D

Se hur supermodellen Naomi Campbell ser ut helt naken!!!! Detta och otroligt mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se




Kom ihåg mig?