Rhodos dag 5

Fortfarande helt underbart. Vädret sviker oss inte och vi har 32-33 grader varje dag, men det fläktar härligt hela tiden. I havet är det hur varmt som helst! Betydligt varmare än i vår pool vid hotellet så det blir strandhäng varje dag nu. Snacka om total avkoppling och verkligen "semester". Plugga in musik i öronen, sola, gå ner till havet och bada och på eftermiddagen går vi tillbaka till hotellet och duschar av oss allt saltvatten. Standard har varit att krypa ner i svala lakan och sova en stund innan vi går ut och äter på mysiga restauranger. Eftersom vi har varit ut varje kväll hittills (och förmodligen fortsätter med det) så blir det inte mycket sömn under nätterna, utan vi får ta igen det med några timmar efter allt solande. Bargatan fortsätter även att leverera men vi har ganska ont i kropparna efter dansgolv mellan 00-05 varje natt (ärligt talat tror jag att det är träningsvärk haha!). Det är en härlig stämning, bra musik, sköna människor och goda drinkar. Vi bor väldigt nära så vi promenerar hem på några minuter, så skönt!
 
Mamma smsar regelbundet rapporter om Dannyman hemma i Sverige. Dom promenerar lite, pysslar och fixar! Även han uppskattar nog en veckas semester. Det börjar dock rycka lite i träningsnerven här i Grekland och det ska bli roligt att köra igång igen hemma sen.. 
 
Här har vi ännu mer klipp från Rhodos, vi samlar på oss många minnen och lever livet!!!
 

Angående din personlighet som du tidigare frågade om. Så tycker jag faktiskt att du verkar rätt så omogen. Om inte, så väljer du själv, att framstå som det nu. Spela in en film när man är full och röker vattenpipa? Väx upp!
Vill även ge dig lite positivfeedback och säga att jag tycker du är en skicklig ryttare och att du utvecklar Danny till en fantastiskt fin häst!

Haha,gud vad jobbigt att festa varje natt . Jag är glad att jag känner att det inte är något för mig längre men som sagt alla kanske behöver ha en sån period. När jag ser inslaget nu tycker jag det är en sån konstig tillgjord värld som ger ingenting.

Haha det rycker i partynerven här när jag ser detta!

Haha det rycker i partynerven här när jag ser detta!

ha en fin kväll
kram

Fy fan så gött du har de!

Hej hej! Jag är en tjej som älskar The Fooo, jag är med i deras nya tävling #BAGSpotify som den kallas. Tävlingen går ut på att sprida deras låt Build A Girl på spotify så att så många som möjligt lyssnar på den, priset är att få träffa dem och de är mina babes och skulle så gärna vilja vinna!! Min fråga är i alla fall om du skulle kunna lyssna på låten (http://open.spotify.com/track/48iAZ751lyRFjGWQcaHzK6) och/eller skriva om detta eller publicera denna kommentar i ett inlägg. För jag vet att du har många läsare och det skulle hjälpa jättemycket :) Tack på förhand! Grym och fin blogg <3

åh så helt underbart du verkar ha det, och riktigt fin blogg med härliga bilder måste jag säga.

om du har lust skulle det va riktigt kul ifall du ville kolla in min blogg, och ställa lite frågor i min frågestund. Puss!

Sååå fin blogg! klicka gärna in på min <3




Kom ihåg mig?