Snart mot solen

Jag tror inte ni riktigt begriper hur underbart det ska bli med semester en vecka efter hela min jobbsommar. Rhodos, Grekland med min bästa kompis står alltså på schemat och vi åker imorgon kväll, hemma igen nästa söndag. Gårdagen ägnades åt att packa lite och jag fortsätter idag (och imorgon haha). Ska ta mig till stan och växla lite pengar samt rida Danny idag innan jag åker och gör ett kortpass på jobbet mellan 16.00-21.00. Sedan åker jag hem och då har även min pojkvän kommit hem efter en veckas semester, äntligen. 
 
Menmen, skriver nog en rad senare! Måste även klura ut hur jag ska göra med bloggupplägget när jag är borta... Tidsinställa en massa hästiga inlägg, blogga om dagarna på Rhodos, en blandning eller VAD TYCKER NI? Hjälp!
 
Morgonens frukostmys :)
 
 
Ida

Semester är semester. Tycker inte du behöver blogga under dina korta bortavecka. Du förlorar inga läsare på det. Njut av att vara ledig både från jobb, häst och blogg. Samla energi och inspiration. Ha en skön semme!

Njut du av semestern. Jag kommer också vara borta nästa vecka så för min del spelar det ingen roll hur du bloggar. ;)

Tidsinställa massa hästiga inlägg!! :-)

Precis som du känner för, men det hade varit lite kul med lite liveuppdatering från rohdos och något tidsinställt =)

Hellre tidsinställda hästrelaterade inlägg än "idag har vi legat på stranden och ätit mango och nu ska vi festa" :)

Du har inte tagit ställning till svaren på hur vi läsare uppfattar dig som person, det kunde ju åtminstone vara ett inlägg. Sen kanske du kan göra en sammanfattning av tävlingssäsongen so far för ni har väl inte så många tävlingar kvar.

Varför ständigt dessa bilder på hur lite du äter? Vill du uppmuntra till ätstörningar eller vad?

Svar: Fast det här är en helt vanlig frukost? En full skål med vattenmelon och en macka. Jag som oftast rider direkt på förmiddagen vill inte ha magen full i mat när jag ska trimma direkt.
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?