Tacka vet jag sociala medier

.. När man är på semester! Någon stund i TV-soffan framför EM-küren som SVT sände direkt blev det inte, men Tidningen Ridsport och Hippson uppdaterades flitigt allt eftersom ritterna gick. Förmodar att Valegros ritt var fantastisk, ni som såg det! Tyvärr vill SVT play inte visa oss det så upphovsrätten endast gäller i Sverige, men då har jag lite sändningar att gå igenom när jag kommer hem.

Duktiga svenskar, fick rysningar av att höra Minna beskriva sin ritt!

Synd att du missade, men du har ju mycket att se fram emot å andra sidan :)

Minnas ritt var FANTASTISK!!! Sååå snålt bedömt verkligen! Var helt övertygad om att hon skulle få 80+!! Valegro va super fin! Jag är inget stort valegro fan måste jag säga, förstår inte hur han kan vara hack ihäl med totillas rekordet, så fantastisk är han verkligen inte även om han är oerhört fin! :)

Ha en bra semester nu! :)




Kom ihåg mig?