Uteträning för Marika

.. och bra gick det! Alla byten rena, och då gjorde vi kanske 5 åt varje håll - wow! Som jag skrev innan var det alltså första gången jag gjorde byten på honom utomhus. Vi gjorde även lite travarbete med skolor samt ett galopparbete med piruettjobb - duktig!
 
 
 
 

Det ser jättefint ut Frida, tur du ska ut och tävla snart för det verkar som ni är redo för medelsvår B nu;)

På andra och tredje bilden är han så sjukt snyyyyyygg!! På alla andra också såklart men så maffig!! *dör

Hur mycket ska stången hållas i? Jag rider inte själv på kandar men fått för mig att den ska vara i sån vinkel att den följer mungipan? Ser på många ryttare att stången vinklas såpass att den ligger helt horisontellt. Vore kul å veta! :)

Han ser riktigt läcker ut! :)

Han ser verkligen hur fin ut som helst, din Danny!

Ni är fantastiskt fina!

Woooow, det är helt sjukt vad fin han är!

Men wooooooow! :D

Han är så sjukt fin! Och självklart beror det väldigt mycket på hans superduktiga pilot!!
En liten önskan, skulle du kunna lägga upp en film från träning där man får se lite i vilket tempo du rider? När proffsen rider så känns det som att dom har ett bra grundtempo medans när vi vanliga dödliga rider så blir det gärna lite mesigt. Några tankar om det? (Nu hårddrog jag det lite väl kanske)

Han måste sänka kruppan och samla sig i traven om du ska kunna plocka poäng i MsvB. Men jäkligt snygg det är han :).

Supersnygga bilder! Han är så vacker! :D

Fina bilder :)

Vilka fina bilder och vilken gullig häst!

Fäshit!

Gud så snyggt ekipage! Brukar ni lägga upp filmer från ridpass? :) vore grymt kul att se

Du rider såå sjukt bra!

Fint!




Kom ihåg mig?