Way out west

Kanske har jag några läsare i Göteborgstrakten som ska på Way Out West i helgen? I så fall tycker jag att ni ska ta er till Metros tält imorgon, fredag, vid 22.30 för då står min pojkvän bakom skivspelarna fram till 00:00 och levererar! 
 
Kan även passa på att lägga upp en av hans senaste mixtapes för er som gillar housemusik. Perfekt inför helgens utgångar :)
 
https://soundcloud.com/dj-beatmax/moonshinemix-5-august-2013
 
 
 
 
 

nice hästblogg!

Oj kul med en kille som är DJ (?) :)

Nämen, jag ska ju dit! Tänkte se Håkan men sen kanske man skulle gå förbi och spana in kärleken din ;) Häftigt att han ska spela där!

När är din nästa tävling? :-)

Din blogg är verkligen så himla fin, dessutom skriver du otroligt bra inlägg. Din design är också väldigt mjuk, soft och härlig att kolla på! :D

Hur är läget annars? Mår du bra? Jag har precis börjat läsa din blogg så ser fram emot att "lära" känna dig :)

Hehe du har alltså en kille som är DJ och så en vrålsnygg häst utöver det?:p vissa har det bra x)

Sjukt bra mix, alla tummar upp!!! Härligt med lite omväxling på bloggen hälsar en äkta ravetjej och hennes DJ vänner ;D

Nu skriver jag här igen för jag bara måste säga att din kille är GRYM!! Fyfaaaan alltså vilka mixar han har gjort! OPPAAA!!




Kom ihåg mig?