Men aahh

Haha fredagskväll i denna lyan: Pojkvännen sitter och nöter snowboardfilmer på youtube, jag sitter och nöter dressyr... Lurarna i örorna och bara inspo, inspo, inspo. Allt från balla saluhästar till träningsklipp men framförallt tävlingsklipp på unga ryttare. Klart att jag kan sitta och titta på klipp från GP - men det är inte där jag är nu. Jag behöver se grym ridning i PSG, i MSVA. Titta på ekipage som ligger på den nivån eller lite högre, som ger resultat, som rider bra. Det är DÄR jag får min inspiration till att rida bättre. 
 
Jag står nu med en Danny som bara levererar och det vill jag ta till vara på varje minut han är i min ägo. Vi vill ut i säsongen 2014 och ha buskul!
 
 
 

Ska bli kul att följa er tävlingssäsong nästa år. Ni är så duktiga!

Är säker på att ni kommer ha buskul nästa år:) Ska också upp i de klasserna nästa säsong är tanken så jag sitter precis som du och kikar på andra ekipage i dessa klasser.. Snacka om att man vill rida flera pass varje dag då när man får så mycket inspiration ;)

Jag kikar på dina videos för att få inspiration! :D ni är så grymt fina!

Hur hittar du dessa videos???? :)




Kom ihåg mig?