Paket från Hööks

Fick hem en beställning från Hööks såhär innan jul.. Allt var inte till mig, men en tidig julklapp till Danny fick öppnas innan julafton! Jag har nämligen en uppsjö av skrittäcken vilket är helt värdelöst när man har en childeric-sadel med singelkåpa. Du måste då nämligen lägga sidorna på skrittäcket under stiglädrena istället och sedan framför sadeln, då har du med andra ord tyg mellan dina ben och sadeln - inte OK. När jag rider ut fungerar det bra, för då lägger jag oftas skrittäcket över mina ben istället som extra värme, men ska man träna fungerar det dåligt.
 
Dessutom så "stör" det mig att se skrittäcket framför sadeln när jag tränar. Så nu beställde jag helt enkelt hem ett ländtäcke från Hööks som jag inte märker av. Perfekt i ridhuset när det blir lite kallare! Tyckte dessutom att det var riktigt snyggt. Lägger upp en bild när Danny har det på sig sen!
 
 
 
 

Snyggt det var!
Kolla gärna in min hästblogg, det vore jättesnällt!




Kom ihåg mig?