Wiho snart så

Nog den mest centrerade helpiruetten vi har klarat av hittills, tjoho heja Dannepanne så duktig!! Det har verkligen gått bra sedan vi flyttade till Källviken, tror han gillar att träna här och jag med :)) 
 

Åhh, det ser så himla lätt och fint ut!
Blir så himla motiverad av att träla vidare med min häst när jag ser dina filmklipp! :)

så duktiga!!!

Får man komma å titta om du tränar på Segersta? :D

Jättefin!!

Snyggt ju Frida!

Grymt! Bra jobbat Frida! :D

Du och Danny passar verkligen så himla fint ihop :)

Åh så fin han är! Och du är så duktig Frida!

Wow!

Åhhhhh så fin!! Vilken duktig kille du har, ser busenkelt ut och såna perfekta hjälper! En fröjd för ögat att se er Frida :)

Ser riktigt bra ut! Ni kommer snart vara framme vid riktigt centrerade -se bara hur bra det är redan nu. Kuuul!!

Va duktiga ni är :)

Varför uppdaterar du nästan aldrig här längre?

Wow vad ni är duktiga! Och jag älskar låten :3

För verkligen rysningar när jag ser dig och Danny! Vilket fantastiskt ekipage ni är! :)

Superläcker häst! Tävlar ni? Vilka klasser isåfall? (:




Kom ihåg mig?