Det visste ni inte om mig...

 
- Jag älskar att titta på sånna där konstiga dokumentärer. Kanske om extremt överviktiga, om polygama förhållanden, om udda fetisher eller whatever. Ni förstår vad jag menar. Outsiders är det roligaste program som skapats.
 
- När jag hittar en låt som jag tycker är grym kan jag lyssna på den 100 gånger i rad. Alltså på riktigt. Sedan har jag lyssnat sönder den och lyssnar aldrig mer på den igen haha...
 
- Jag har nog väldigt lätt för att prata med folk
 
- Jag avundas dom som kan vara spontana. Åka på resor, ta en sista minuten, dra sin väg en helg och bara ha kul. Med en häst är man låst, så är det bara. Det kräver sin planering...
 
- Jag hatar spindlar men har i övrigt ingen fobi mot något
 
- Jag älskar att kika på serier på kvällarna i sängen. Gossip girl, Pretty little liars, Lying game, 90210 you name it. Mysigaste stunden.
 
- Kan vara jäkligt diciplinerad/motiverad när det behövs. Har lätt att tagga till på tävling och trivs med att jobba under lite press
 
- Älskar att prestera bra på tävling, men är ingen dålig förlorare på det viset. Eller det är snarare så att jag sällan tävlar klasser jag inte är redo för - så går det åt helvete så beror det oftast på någonting speciellt. Jag skulle nog inte tävla en klass om jag inte kände att jag kunde prestera 65% i klassen om det "gick som det skulle". Som sist till exempel, då fick vi 59% i en MSVC2 på domarutbildningen. Ett riktigt dåligt resultat - samtidigt som jag var väldigt nöjd med ritten. Danny var flott, men het. Han kokade över och busade bort ritten. Ingen skada skedd, det fanns en anledning till vårat dåliga resultat och jag var väldigt nöjd med känslan förrutom när han busade. Då är det lätt att vara "förloraren"!
 

Kan rekommendera Breaking Amish på kanal TLC, sjuuuukt bra serie om 5 personer som testar på livet i NY efter att ha växt upp under extremt strikta förhållanden i Amish :)

m.

Hej hej :) kan du berätta vilken sida du är inne och kollar serier på, den jag brukar kolla på funkar inte längre ;)

Svar: www.swefilmer.se
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?